Cea mai scurta reclama – The shortest advertising

Emoticoncert – Ma iubeste femeile

Mihai Margineanu – Ma iubeste femeile (Versuri)

Ma iubeste femeile
Si e moarte dupe mine,
Toata ziua imi sade pe cap,
Nu stiu ce sa fac
Ca sa scap

Dom’ne toate ma cere,toate ma vrea,
Zice ca le place destinctia mea,
Eu nu stiu ce-i aia,dar daca-or vrea
Le-o dau pa toata, ce sa fac eu cu ea?

Continuă să citești Emoticoncert – Ma iubeste femeile

Top 7 minciuni…

Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor:

1) Te iubesc asa cum esti! (daca n’aratai bine, naiba te iubea);

2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp… ca in rest…);

3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine … (pleaca dracu’… am pe altul);

4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n’am venit la intalnire (ce bun era tipul care a venit la mine);

5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau – ce sa fac daca ai preteni);

6) N’as suporta sa ti se intample ceva (arza’te’ar pe matze…);

7) De ce n’ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala)

Banc cu ardeleni

Un ardelean si un oltean sunt implicati intr-un accident. Amandoi aveau viteza foarte mare. Masinile au fost facut praf, bucati din ele proiectate pe cateva sute de metri iar cei doi ies teferi, fara nicio zgarietura.

Se uita unul la altul, dupa care ardeleanu’ zice :

-Uite-te la masinile noastre, io cred ca Dumnezeu a vrut sa ne intalnim si sa deschidem o afacere impreuna.

-Daaaa… si io cred ca soarta a fost de vina.

La care ardeleanu’ zice :

-Hai ca aveam o sticla de vin in portbagaj, sa o caut si sa sarbatorim.

Gaseste sticla si ii da, prima data olteanului sa bea ca asa e frumos.

Bea olteanu aproape o juma’ din sticla, si apoi i-o da ardeleanului, la care ardeleanu’ zice :

-No… eu nu beu… eu astept Politia !!!