Creion sau tastatura

Am multe cunostinte care spun ca nu pot sa scrie absolut nimic direct pe calculator. Nu au pic de inspiratie, monitorul ii inhiba si ii oboseste. Am chiar mai multe cunostinte, insa, care nu au nici o problema sa faca asta. Multi dintre ei sunt nevoiti, din cauza locului de munca, sa petreaca ore intregi in fata calculatorului in fiecare zi, asa ca pentru ei a devenit o obisnuinta si chiar o placere sa scrie in fata monitorului. M-am tot gandit si m-am tot analizat incercand sa ma plasez in una dintre cele doua categorii. Mi-am dat seama ca pentru mine calculatorul este o necesitate, ca mi-a provocat un pic de dependenta si ca, uneori, e chiar o sursa de distractie. Mi-am mai dat seama, insa, ca tot ce tine de sensibilitate, de emotii, de profunzimea gandirii se petrece, cel putin in cazul meu, undeva departe de ‘prietenul’ meu inert, calculatorul. Marturisesc ca nu am mai scris de ceva timp pe foaie din comoditate, din graba si chiar din lene. Nu mi-a placut niciodata sa transcriu si nimeni nu mai primeste lucrari scrise de mana. Am recitit din lucrarile scrise in ultima vreme si am simtit ca le lipseste exact implicarea de care vorbeam mai sus, bucatica din tine pe care o pui in fiecare text pe care il scrii. Calculatorul traseaza o bariera intre mine si el. Nimic personal, nici o emotie, nici o traire nu trece de ea. Poate ca acesta este motivul pentru care intotdeauna voi lua creionul in mana pentru a scrie despre ceva drag, pentru a ma lasa furata, pentru a fi una cu scrierile mele.

Un gând despre &8222;Creion sau tastatura&8221;

Lasă un răspuns

